Was, boodschappen en post voor bewoners

We weten dat voor veel bewoners hun familie of andere naasten de was doen, boodschappen meenemen, of de administratie verzorgen voor bewoners. Zij kunnen dit blijven doen, graag zelfs. Wij hebben hiervoor een werkbare oplossing gevonden.  Op het terras voor De Brink bij de Posten is een tent geplaatst. Deze wordt de komende tijd gebruikt als haal- en brengpunt voor wasgoed, een boodschapje en post. Eens per week kunnen de contactpersonen van bewoners hier terecht om vuile was en post op te halen en schone was en eventueel een kleine boodschap te brengen. Contactpersonen van de bewoners op Erve Leppink kunnen terecht op de parkeerplaats van Erve Leppink. Het haal- en brengschema staat verderop in dit bericht.
Was ophalen
Op de betreffende dag zet de bewoner de vuile was in een plastic zak buiten bij de voordeur van het appartement. Voor bewoners die dit niet zelf kunnen, regelen onze zorgmedewerkers dit. Wij zorgen voor een duidelijke aanduiding van naam en appartement nummer. U kunt deze zak ophalen op het haal- en brengpunt.
Schone was brengen
Op hetzelfde moment kunt u een zak met schone was inleveren. Wilt u deze duidelijk voorzien van naam en appartementnummer? Wij zorgen ervoor dat de was bij de bewoner wordt gebracht. 
Klein boodschapje
Voor boodschappen kunnen bewoners van de Posten terecht in het Winkeltje. Deze is op dit moment geopend van maandag t/m zaterdag van 10.00–12.00 uur. Wilt u toch een klein boodschapje brengen, dan kan dat ook bij het haal- en brengpunt. Zorgt u er alstublieft voor dat het niet te zwaar is, doe het in een tas en zorg ook nu voor een duidelijke vermelding van naam en appartementnummer. 

We verzoeken u uw was, post en boodschappen in een dichtgeknoopte plastic zak in te leveren in de tent op het voorterrein, volgens onderstaand schema. Hierbij graag uw aandacht voor het volgende:
  • Wilt u de was, boodschappen en post verpakken in een (plastic) tas die u voorlopig niet nodig heeft? Wij brengen de tas met inhoud in zijn geheel naar uw familielid/naaste. 
  • Wilt u geen diepvriesproducten meebrengen? Dit om te voorkomen dat deze producten al beginnen te ontdooien voordat ze bij uw familielid/naaste worden afgeleverd. De tassen met meegebrachte spullen worden namelijk niet onmiddellijk na afgifte bij hen langsgebracht, maar pas na afloop van de haal- en brengtijd. 
Post
Doet u voor uw familielid/relatie de administratie, informeert u dan via Carenzorgt of er post voor hem of haar is binnengekomen. U kunt deze post dan ook ophalen bij het haal- en brengpunt.  
Dringende oproep; houd u aan het haal- en brengschema

Wij verzoeken u vriendelijk doch dringend om u te houden aan de dagen en tijden in onderstaand schema, zodat we dit logistiek goed kunnen organiseren en we het samenzijn van mensen rondom het afhaalpunt beperken. 

Haal- en brengschema

Dit schema geldt vanaf dinsdag 24 maart a.s. en loopt door zo lang de Posten en Erve Leppink gesloten zijn voor bezoek.

  • Erve Leppink huis 27, 29 31: 's dinsdags, 11.00–12.00 uur voor het halen en brengen van de was. Bovendien kunt u 's woensdags en 's donderdags tussen 11.00-12.00 uur ook langskomen om iets voor uw dierbare langs te brengen 
  • Ronde Vleugel begane grond/1e etage (Lotus, Heideveld en Hofje): 's dinsdags, 10.30–11.30 uur
  • Ronde Vleugel 2e/3e etage (Lotus/Waterlelie): 's dinsdags, 12.00–13.00 uur
  • Rechte Vleugel 1e/2e etage (Robijn-Amethist, Saffier-Opaal, De Marke, De Horst en Herstel): 's woensdags, 10.00–11.00 uur
  • Rechte Vleugel 3e/4e etage (De Hoeve, De Es en gedeelte de Toren): 's woensdags 11.30–12.30 uur 
  • Rechte Vleugel 5e/6e/7e etage (gedeelte de Toren en GRZ): 's donderdags, 10.00–11.00 uur .
<

Logo Zorgkaart Nederland
 


Logo Zorgschakel Enschede
Logo KIWA ISO 9001
Sitemap | DisclaimerPrivacy | Contact |  T 053 - 4753 753 | E