Kwaliteit

"Alles dat kan worden geteld, telt niet noodzakelijkerwijs. Alles dat telt kan niet noodzakelijkerwijs worden geteld."

 

Dit citaat van Albert Einstein heeft ons geïnspireerd om na te denken over de betekenis van kwaliteit. Gaat het om metingen, indicatoren, protocollen, processen? Of gaat het juist om de menselijke factor?
Als we u vragen wat u vindt van de Posten zal uw antwoord niet in de laatste plaats gaan over bejegening, aandacht, begrip, respect, privacy. Persoonlijke levenskwaliteit, waarbij u zelf, eventueel met hulp van uw naasten, de regie in handen heeft en onze professionals u ondersteunen waar, wanneer en hoe u dat prettig vindt. Ons Kwaliteitskompas is ontworpen om die samenwerking tussen u, uw naasten en onze professionals te ondersteunen.

 

Hieronder kunt u lezen hoe de Posten invulling geeft aan de thema’s van het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Deze thema’s vormen samen ons kwaliteitsplan.

Een fijn leven Uw woon- en leefplezier Uw veiligheid Leren en verbeteren Visie en leiderschap Onze professionals Basisvoorzieningen Kwaliteitsverslag

Klanttevredenheid... uw mening! Verbeterdoelen kwaliteit 2019

<

Zorgkaart Nederland
 


 


Links | Sitemap | DisclaimerPrivacy | Contact |  T 053 - 4753 753 | E