Woord van de voorzitter

Welkom op de pagina van de Cliëntenraad van de Posten

Langs deze weg, wil de cliëntenraad u graag op de hoogte houden van de stand van zaken en ontwikkelingen m.b.t. de kwaliteit van woonzorg (intern) en thuiszorg (extern).

De cliëntenraad is een zeer gemotiveerde groep mensen uit uw midden en mensen die van u houden. Bij elk gesprek, met wie dan ook en bij elke beslissing of activiteit binnen de cliëntenraad  staat één vraag centraal: “Dient dit het welzijn van onze  bewoners en mensen die thuiszorg ontvangen?”

De Posten staat voor Hartelijk, Huiselijk en Hulpvaardig.
Alle medewerkers, vrijwilligers en mantelzorgers zetten zich daar volledig voor in. Maar naast dat het altijd weer beter kan, zijn er ook ontwikkelingen die van buiten af komen, zoals politieke beslissingen.
U mag er van uitgaan, dat de cliëntenraad er boven op zit, als er ontwikkelingen zijn m.b.t. de kwaliteit van zorg, voor nu en in de toekomst. Hierbij kunnen opmerkingen, vragen en suggesties van cliënten en mantelzorgers veel betekenen. Bij de ingang van De Brink hangt speciaal hiervoor een brievenbus. Maar u kunt natuurlijk altijd ook rechtstreeks contact opnemen met één van de leden.

Namens de leden van de cliëntenraad wens ik cliënten, medewerkers, vrijwilligers en mantelzorgers een heel mooie tijd samen in harmonie.
Met een hartelijke groet,

Jaap Hofstra
Voorzitter Cliëntenraad de Posten

 


Zorgkaart Nederland


Links | Sitemap | DisclaimerContact |  T 053 - 4753 753 | E